مث یه گاو !

گاونوشت های مرتضا نیک به اضافه ی نهاد

مث یه گاو !

گاونوشت های مرتضا نیک به اضافه ی نهاد

قسمت دوازدهم

http://s3.picofile.com/file/7424359993/000_2.jpg


مواجه گاوگولیا با  مارک زاکربرگ !

گاوگولیا در گوشه ای  از مزرعه مشغول چریدن است و در عین حال موضوعی فکرش را مشغول کرده است ، گاوگولیا تنها گاو گاشکستان است که به بیماری فکر مبتلاست ، این بیماری سالهاست از این سرزمین ریشه کن شده اما پزشکان گاشکستان تشخیص داده اند گاوگولیا فکر می کند ، پرفسور  "گاو شاخ دوگول" درباره بیماری گاوگول تشخیص دیگری دارد : چرافکرلوژی ! بعله ! گاوگولیا همیشه تنها بوده و دوست داشته سرش توی لاک خودش باشد به همین دلیل به او می گویند لاک پشت ! گاوگولیا از دور چیزی را می بیند که از انتهای جاده می آید ، یک چارچرخ آبی که کنار جاد می ایستد و یک خانم و آقا پیاده می شوند ، گاوگولیا از دور حواسش به آنهاست ، آنها مانند شلغمکارن اما مو دارند ، لباس مشکی هم نپوشیده اند ، گاوگولیا به سمتشان می رود

گاوگولیا : شمام شلغمکارین ؟

مارک : سلام من مارک هستم !

گاوگولیا : یعنی مارکٍ شلغمکار ؟

مارک : نه ، مارک زاکر برگ !

گاوگولیا : یعنی مارک شلغمکار نیستی ؟

مارک : نه عزیزم ! اینم همسرم پریسیلا ست.

گاوگولیا : چرا همتون سختین ، خسته میشم خب !

مارک : چطور ؟

گاوگولیا : از ما یاد بگیرین یه کم !

مارک : چیو؟

گاوگولیا : موجودات سرزمین های دور ما رو به یک اسم صدا می کنن !

مارک : خب آره ، گاو !

گاوگولیا : البته تو اسمت نزدیکه به ما ؟

مارک : اسمم ؟

گاوگولیا : آره خب ، ما همیشه ماااا ماااا می کنیم ! انگار ما تو رو از قبل می شناختیم اصن ، ببین الان همه دارن میگم مااا مااا ! ببین چقد معروفی ؟

مارک : یعنی ممکنه اینجام منو بشناسن ؟

گاوگولیا : حتمن ! شمام مدیر عالی رتبه این ؟

مارک : آره ،  شمام عضوین مگه ؟

گاوگولیا : عضویم !

مارک : از کی ؟

گاوگولیا : الان چهل ساله عضو این مزرعه ام ! راستی چرا همتون مدیر عالی رتبه این ؟

مارک : اما من منظورم مزرعه نبودم

گاوگولیا : یه مدت هم عضو انجمن بیماری های فکری بودم اما چون فقط من بودم بستنش ! گفتن نباید فعالیت های اجتماعی کنی !

مارک : کی بست ؟

گاوگولیا : خودم !

مارک : خودت ؟

گاوگولیا : پ نه پ تو !

مارک : ئه ! شمام که بلدی !

گاوگولیا : هیس ، اینجا نگو تو هم بلدی ، بد میشه برام !

مارک درگوشی حرف می زند

مارک : تو هم پ نه پ رو لایک کردی ؟

گاوگولیا : خسته شدم !

مارک : از لایک ؟

گاوگولیا : نه ، یه جمله طولانی میگی نمی فهمم خسته می شم!

مارک : آهان ! یه سوال ؟

گاوگولیا : گاوها بوجود نیامده اند که به پرسش ها پاسخ دهند ، گاوها وظیفه اشان چیز دیگری ست !

مارک : چه استاتوسی خوبی !

گاوگولیا : بعله ؟

مارک : هیچی ، این جمله مال خودت بود ؟

گاوگولیا : نه ، پرفسور گاوشاخ دوگول !

مارک : میخوای عضو شی ؟

گاوگولیا : هستم ، گفتم که !

گاوگولیا عصبانی می شود

گاوگولیا : شما مدیر عالی رتبه کجا هستین ؟

مارک : ئه ! فیسبوک !

گاوگولیا : مث پلیسه اینم ، برخورد می کنه !

مارک : نه یه شبکه اجتماعیه

گاوگولیا : یعنی چی ؟

مارک : یعنی همه میتونن توش با هم دوست شن !

گاوگولیا : مث مزرعه ما که همه سرشونو می ندازن میان تو از علف های ما می خورن !

مارک : نه اونجا چیزی رو نمی خورن !

گاوگولیا : پس اجتماعی نیست !

مارک : هست !

گاوگولیا : اجتماعی که توش خوردنی نباشه به درد نمی خوره !


ادامه دارد

 Saman-Torabi-Iran-(1)

زیر پای گاونوشت : اهالی گاشکستان بخاطر اینکه دلبوسکه سرمربی تیم نفرت زده اسپانیا پاهایش را روی علف گذاشته به مدت یک ربع و در بین دو نیمه فینال یورو 2012 اعتصاب غذا کرده اند.


نظرات 4 + ارسال نظر
mohammad-ali یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:28 ب.ظ http://0351.blogsky.com

salam refigh . .paye tabadole link hasti hatman khabar bede . . .rasti webloge matlabesh kheili aliye . . maloome ziad ahle copy nisti !

حتمن
البته که داستان رو خودم می نویسم
مرسی

س ا ر ه یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:54 ب.ظ http://dide-koor.blogfa.com

میبینم که ترمز بریدی D:
همینجوری تند بنویس من بخونم گاوکیف بشم

ادریس یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ب.ظ

این قسمت عااااالی بود مرتضا
خدا خیرت بده،کلی خندیدم :)))

مانـا یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ب.ظ

عـــــــــالی بود!
وای عاشق دیالوگای گاوگولیام که زود خسته می شه!!
ای جانم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد